vineri, 18 aprilie 2008

Iata cine ne urmareste din Texas - colega de la filo'


Liana Vrajitoru-Andreasen ne-a descoperit. Colega noastra din B, de la filologie. Ai ei erau ochii din Texas care s-au plimbat pe acest blog. A lasat si un comentariu pe care trebuia sa-l aduc la suprafata. Mai ales ca a fost colega cu ... (am sa enumar fetele mai intai) Mihaela Acatrinei, Florina Mindreci, Ana Maria Grigorescu, Silviu, Catalin, Bogdan, Vlad...

Dragi colegi de la mate-fizica!! M-ati prins cu mita in sac citind blogul din Texas (dar nu din Donna - pe-aproape, McAllen si apropo Donna e un jaf de oras).

Am ramas tablou ca asa de repede s-a remarcat prezenta mea, si ca sa spun drept n-am petrecut 37 de minute chiar, pentru ca m-a intrerupt cineva, eram in birou si n-am inchis fereastra blogului etc etc.

Si mai surprinsa am fost sa vad ca speculatia cum ca as fi dintr-o clasa paralela a pus exact punctul pe i. Da, eu reprezint... filologia (B-ul) si eram foarte curioasa daca aveti informatii cumva, prin vreo minune, despre colegii mei.

Dar ca sa spun drept, unii din voi mi-ati fost colegi (de exemplu Silviu ... coleg de banca intr-una din clasele primare). Catalin si Bogdan Patras, fosti colegi de gradinita. Mihaela Acatrinei, Florina Mindreci, Ana Maria Grigorescu, Vlad Butureanu, fosti colegi de scoala inainte de liceu.
Si de ce? Pentru ca am fost din clasa I pina a XII-a la Eminescu.

Mister dezlegat? :)


Si mai scrie Liana intr-un mail:


...noi eram in scoala veche, voi in scoala noua, nu prea ne vedeam decit in pauza mare pe sub castani... La cismeaua cu apa...


Ce frumos suna. Va mai aduceti aminte castanii si bancile din curtea scolii? O sa trec sa fac o fotografie sa o plasez aici.



Fotografie de la banchetul de absolvire cu masa unde erau colegii de la filologie

Niciun comentariu: